Sunt lucruri pe care le stim cu totii si le identificam cu Bucurestiul, lucruri care si-au pus amprenta in viata bucurestenilor. O suma a tuturor ar insemna cultura urbana a locului.
O serie de branduri bucurestene incepe intotdeauna cu:
1. Casa Poporului
Nascuta din megalomania ceausestilor, Casa Poporului este cea mai reprezentativa cladire a Bucurestiului. Pe locul 3 in topul celor mai mari cladiri din lume, edificiul adaposteste Parlamentul Romaniei. Din pacate o cladire mult prea mare pentru oameni atit de ingusti.
Jean Paul Carteron – Presedintele Forumului Crans Montana:
„În acest lacas magnific s-au reunit, cu pretul unor mari sacrificii, dupa ani si ani de-a rândul, impotriva oricarei logici si a tuturor, arta si creativitatea poporului român. Sa-l uitam pe acela care se zice ca l-a comandat si sa-l veneram pe acela care l-a construit.”
2. Ateneul Roman
Ateneul este o bijuterie arhitecturala a francezului Albert Galleron.
Un reper al bunului gust si al muzicii clasice, Ateneul si-a dobandit statutul de brand cultural al Bucurestiului.
3. Bamboo
Probabil cel mai luxos club al Capitalei, cu siguranta cel mai cunoscut. Considerat centrul fitelor si al epatarii, clubul Bamboo este etichetat ca Eden al pitipoancelor si al baietilor de bani gata.
4.Matasari
De multe ori, singura diferenta dintre fetele de pe Matasari si cele din Bamboo este pretul. O strada decadenta, legenda a prostitutiei din Bucuresti, Matasari contureaza imaginea colorata a orasului. Este foarte aproape de sediul Pro TV, asa ca motto-ul e Gandeste liber!
5.Dristor Kebab
Brandul numarul 1 in fast-foodul autohton. Saormeria de la Dristor a reusit sa-si castige faima atit de mare incat populeaza si alte cartiere. Dristor Kebab s-a extins in Tineretului si apoi in Sun Plaza din Berceni.
Deliciu pentru papilele gustative a mii de bucuresteni, saormeria e asaltata de clienti la orice ora, in orice anotimp si in orice conditii. Am vazut taximetristi care vin special sa cumpere saorma din Dristor pentru clientii lor, de cele mai multe ori arabi veniti cu afaceri. Am vazut coada la ora 4:00 dimineata si am auzit legende despre ingredientul secret.
VA CONTINUA
Vezi ca poza aia e de la Bamboo Mamaia, nu ca ar avea vreo importanta in discursul publicat, insa daca tot e vorba de simboluri ale Bucurestiului macar sa fie si poza din Bucuresti!
sa nu mai vorbim de faptul ca poza de pe matasari nu e de pe matasari (ca stau eu pe matasari ‘tus gatu’)